Selasa, 10 Ogos 2010

mula bina blog

ari ni aku cuba bina blog sendiri atas menyahut cabaran anak didikku yang mahu aku seiring dengan teknologi dan x mau mengaku aku tertinggal dengan dunia perdana. Di samping aku anggap dia sebagai cabaran melihat rakan-rakan seangkatan ku yang tak terlibat dunia pendidikan juga mampu bina pelbagai blog yang canggih. Arapan ku ia juga dapat dimanafaat untuk tujuan dunia dan akhirat. Moga pahalanya muncul di kemudian ari dan kebetulan pula ari ni aku cuti sempena awal ramadhan bulan keberkatan dan keberkatan ini jua dapat diteruskan dengan usaha ini.

2 ulasan:

  1. wah ada blog dah pun..tahniah..nanti nak masuk apa gadget tanya laa...heheaku dah 2thn lebih dah tapi byk lagi nak kena belajar

    BalasPadam
  2. Tahniah... tambah le sorang lagi rakan blog. Semoga rajin2 lah menulis.

    BalasPadam